Solutie software de "business management" integrat
Lansata in Octombrie 2016, aplicatia se remarca prin capacitatea de a reuni oameni, know-how si informatii, pe care le face disponibile intregii organizatii, contribuind la atingerea obiectivelor specifice si generale ale companiei
Managementul integrat al afacerii;
Managementul clientilor si furnizorilor;
Conectarea in timp real cu partenerii;
Automatizarea si standardizarea proceselor;
Transparenta proceselor si informatiilor;
Organizarea si stocarea documentelor;
Securitatea datelor companiei.
Cresterea productivitatii prin tool-urile puse la dispozitia utilizatorilor;
Cresterea calitatii serviciilor oferite clientilor prin transparenta si accesul usor la informatii;
Imbunatatirea procesului de achizitie prin: - dimensionarea comenzilor in functie de activitatea de vanzare/productie; - compararea ofertelor de la furnizori in timp real.
Scaderea timpului de livrare a comenzilor datorita: - transferului mai rapid de la un departament la altul; - accesului in timp real la stocuri.
Crearea, stocarea si gestionarea rapida si corecta a documentelor;